Dag 32

Då var det fredag igen, och inatt har jag inte alls sovit gott. Har haft en alergiskreaktion.. Så jag har varit helt röd i ansiktet och de hgar svidit och kliat.. ALDRIG mer den där ansiksmasken säger jag bara, Ursh.. och jag vet inte heller om jag vågar sminka över det.. 
 
Nåväl, det var tur att jag hade lite sovmorgon idag iallafall så man slipper se ut som en zombie också. Nu sitter jag och dricker en kopp te och pluggar matte. Det går faktiskt framåt, trots allt. Så glad att jag har en vän som Tove som ställer upp och hjälper en när man inte förstår en sak eller två.
 
Dagens träning kommer att bestå av att gå fram och tillbaka till skolan, det är ammanlagt 4 km. och det är inte alls så mycket som jag egentligen skulle vilja hinna med men ibland måste man välja undan hälsan och satsa på att lära sig något istället. Imorgon är det nämligen dags igen.
 
Lägger även upp några bilder från Amandas, Carinas och min pluggstund på umeås bästa café göteborg! Om ni inte har varit där, så rekomenderar jag er att fara dit. Jag Beställde grönt te och tänkte synda med en liten chokaldboll. Hehe, fick detta. Så istället för en liten synd, blev den ganska så stor.. 
 
Idag fick jag även veta att Hanna har blivit faster! Grattis till dig gumman :) Snart är det min tur att bli det:)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0