Monday morning

Godmorgon alla läsare!

Idag började skolan igen, men man kan inte riktigt säga att det har bröjat till 100% för oss NVare. En av våra mentorer är nämligen ledig vilket innebär skola på halvfart. Har dock tänkt att komma till skolan varje dag hur som helst för att göra bort lite skolarbete och passa på att gyma på dagstid. Kommer nog bli en bra vecka.

Jag började dagen med en jätte god frukost, testade något nytt jordgubskräm med A-fil. Det var faktiskt jättegott och till det drack jag ett glas jucie och en macka. En riktigt bra start på dagen. Efter frukosten for jag till gymet där jag körde:

Kondition
- 10 min crosstrainer - 137kcal

Ben
- Innerlår i maskin 15'6
- Sittande maskin och trycka benen uppåt 10'3

Kettleball
- En armspress med 6kg kettlebell 20'3
- Djupa benböj med 6kg kettelbell 5'3, var av 5 med ett skjut så man pressade vikten över huvudet när man ställde sig rak.
- Magövning man står rakt och lutar sig snett och spänner magen hela tiden, 6kg kettlebell 12'3

Mage
- 100 situps med 3kg medecin boll
- 2 st plankor ena med en tvist så man gungar fram och tillbaka.

Helt okej pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0