helgen som har varit

Shit va tiden går fort. Blev ju nyss helg. Aja hur som helst så har jag umgåts med min syster och hennes familj i helgen. I fredags åt vi tacos och såg minuten och hade de riktigt mysigt. Och lördagen bestod av att vara ute och åka madrass med Wilma. Det var faktiskt ganska så kul. Men största delen av Lördagen bestod av att baka en tårta, det var den första tårtan jag någonsin har bakat. Men god vart den. Den har nog minst 2000 kcal i sig. Dock orkar man endast bara en liten bit. 

Hur som helst anledningen till att jag bakade den var för att vi inte har firat min födelsedag, och när vi firade den så fick jag lite presenter av min syster och hennes familj. Jag fick en orange kettlebell med vikt 6 kg, En hjärtformad springform, en kockbok och en vinflaska. Även två armband och 3 teckningar. Blev riktigt nöjd..
På kvällen åt vi fläskfile och sedan bar det av för att bowla, där jag förlorade. Var inte alls bra. Sedan for jag vidare på andra festligheter.
 
Nu ska jag vila lite och sedan packa för att äta middag hos hjärtat även sova över hos han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0