The A team

Hej alla läsare.
Känns som att jag har svikit er när det gäller att skriva här.  Måste be om förlåtelse. De har varit välsigt mycket just nu. Tänkte uppdatera er om hur mitt liv har varit den senaste tiden.

När det gäller träningen, är det år helvete. Jag känner att inget går som jag vill, har ingen motivation. vill bara skrika för jag vet att jag klarar det ifall jag verkligen lägger ner min själ i det. Jag vill gå ner i vikt.. jag kan gå ner i vikt de är inte de som är svårt. De som är svårt är att stanna kvar där och inte gå upp allt igen. Dock har jag hållt igång med att gå på promenader, jogga, och spela just dance. Dock har jag ingen plan, har inget mål längre.. Men hur som helst måste jag upp på banan igen och hitta motivationen igen. 


När det gäller kärleken, de kan inte blir bättre. Jag har nog aldrig varit så här kär. Robin är de bästa som har hänt mig! han får mig att skratta och finns där för mig när jag ledsen och sist men inte minst är han mitt största stöd. Du betyder verkligen allt!



När det gäller utbildningen, känner jag mig helt lost. Vad ska jag bli? ska jag redan veta de? jag är bara 19 år ? är jag verkligen redo för att göra det här. Men det lutar åt maskiningenjör, men ska jag läsa til cvil eller högskole ingenjör? ska man plugga 5 eller 3 år? Luleå eller Umeå? Vars ska jag bo sätta mig, var kommer robin att komma in? Alla dessa frågor snurrar i mitt huvud. Nu är det endast 5 dagar kvar och jag ska veta va jag ska utbilda mig till.. De är ju helt sjukt. Kommer nog ändra mig till sista sekund..


Kommentarer
Postat av: helena

<3

2012-04-11 @ 18:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0