New day..

Hejsan alla läsare

Idag är det måndag, och de är första dagen på mitt nya liv. Idag börjas de mycket som ska ändras inge mer sista minuten inlämningar och inge mer stressplugga. Idag insåg jag hur mycket jag har kvar att göra innan studenten, eller jag och jag det är ju faktiskt nästan alla i vår klass. Helt sjukt det är 6 veckor kvar och under dessa 6 veckor har vi grymt mycket kvar att göra. Jag har paink, så sjukt mycket panik. Jag har dock gjort bort en del, I alla fall en uppgift idag. Check..
Just nu håller jag på att skriva en raport om rökning, tanken är att den ska vara klar innom kort och är upp i 6 sidor, hittills allt som allt alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0