Min dag

Den här degen har gått riktigt snabbt. Hade nämligen sovmorgon och har inte haft en enda jobbig lektion, Vilket är super skönt. Efter skolan så For jag, Malin och Robin ner till stan. Där vi gick runt lite och till slut gick malin och robin iväg och Kollade på en present till mig ! :) Såå är super nyfiken  nu
Sen bar det av till hår och naglar där Robin klippte sig och Så..
Sedan åt jag ute med robins och hans föreldrar och sen bar det av till skoterkursen ;) Där jag och robin inte kunde sluta flina.. Hahah! Tror de blir att hoppa till Måndags kursen istället.. De var sjukt pinsamt för ingen vågade säga något och alla bara kollade in i väggen så;)

Imorgon har vi sovmorgon till tio vilket är super för då kan jag fara och träna innan skolan, Vilket jag tror jag orkar med nu. När jag e frisk efter förkyllningen sen blir de en lektion och sen slutar jag innan 12 och då ska jag färga håret på frisör :) Kan lägga in bilder på hur de blev sen ;)



Super kul och på Torsdag blir de träning! :) Riktigt nice! :)
Men måste styra upp tyska plugget också.. Men de går nog bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0