Dynamaite

Hejhej igår sov Frida och Malin hos mig, Snacka om varm frida är när man sover med henne! Haha! Idag har jag varit duktig och städat gaderoben kom fram till att jag har 100 klädesplagg exakt. Som är rent nu, Och sen kom Hanna till mig så gick vi på en lång promenad blev väl till änglundsgården och tillbaka och solen stekte som fan! :)

TAGGEN inför LK imorgon :) Allt är klart förutom .. ehh inget är klart! :O Men kul kommer de bli ändå! :)
Lite bilder dååå! ;)

För någon dag sedan! Äventyr med Elle, Henna, Hanna , Robin och Malin :)
TEam svart!

Mörk bild men de föreställer malin :)

idag på hannas och min promenad :P

vi ville ha vatten

helt slut


Kommentarer
Postat av: Frida

jaha så jag var int med :(??

2010-08-07 @ 18:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0