Är så taggad :)

Idag var det planerat att jag och robin skulle sova till klockan 11 men så blev de inte.. Jag vacknade locan halv 8 och hade inget att göra.. Så slog på tv och såg lite men finns inte så mycet bra den tiden såå.. Robin gav med sig och streg upp:)

vår fruost bestod av gröt och jag måste säga att de var väldigt läge sedan jag åt Gröt! Men gott varde. Nu ärt han och durschar och på ett tag sa vi bege oss hem till mig för fix :) och sedan på festligheter, ommer bli en hel del kul! :)

Lägger nog upp party outfiten om jag hinner också :)
men tills dess kan ni få se mina favoriter från loobook just nu! :)

Zara Bag, Lela Rose Blazer, H&M Top

for More Photos View My Blog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0