Tisdag.

Hejheej
Grymt roliga rykten jag har hört idag. Ojoj de skriker bara falskt av dom.. Haha. Idag började dagen med HK. och malin var grymt duktig på att laga mat. Fan va gott det var. Nästa tisdag är det jag och jag ska göra renskac och potatis mos och brunsås. Mums.  Efter det var de svenska och engelska och sånt. Sen blev det helt plötsligt lunch och sen slöjd. de var nice. MEN jag har värdens huvud värk!
Håller seriöst på att dö..

Men men, idag är det DH och jag missar det för ska och tränna så när jag kommer hem hoppas jag på en riktigt bra middag så jag orkar vara seriös på träningen och inte somna. för den är så sen. Har även prov i andra värdskriget på torsdag. Och jag har inte börjat träna och jag har två dagar på mig. Och match på torsdag med. Faanfaanfaan 
Kan inte historia! Det är seriöst det jobbigaste som finns. Så funderar på att ha en plugg dag idag. och sen fara på träning i morgon.. Faan! vet inte hur jag ska göra.

Igår spenderade jag kvällen med min underbara pojkvän! och vi åt en undebar middag och låg bara och prata och hade en vacker kväll tillsammans. Skit kul men när jag kom hem var jag skit trött och la mig nästan på en gång,

Vad glad jag blir! Det blir bara mer och mer läsare hela tiden, Ni betyder mest ;)
xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0