Hejhej torsdagen dåå!

Hejhej, dagen började med elevrådsmöte där vi bestämde dom nya kategorierna för sommaravslutningen. Dom är

Årets Leende
Årets Ögon
Årets Par
Årets Hunk/Babe
Årets Häck
Årets Dramma qeen/king
Årets Frilla
Årets Bäst klädda
Årets Lodis
Årets Märkesfreak
Årets Spännis
Årets Sportfåne

Efter självamötet var det So som för en gångs skull var riktigt KUL med blindkartorna fick även veta att jag bara hade G+ . Sen blev det No prov tror jag spikade det och det muntliga var väl ganska okej. Tror jag. Vilket var rätt okej. Sen fick vi fil utan sylt eller socker och det var surt och äkligt. Men det gick väl. Sen ar det engelska som gick ganska bra och sen var det slut.

Efter skolan for jag till Sanne och hjälpte henne med en layout på bloggen. och det blev helt okej. Sen så såg vi på tv och hade almänt mysigt drack te och så. Och pratade om allt möjligt. Sen kom pappa och hämta mig och så..

Tänkte bjuda på en bild på min outfit också idag.

Röd tröja från Addera twilfit
svart högkjol från gina tricot
svarta tights från Ginatricot
Grönblåa strumpor från HM


xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0