Fredagen :)

Har ännu problem med sidan:S

I torsdags for jag till älsklingen med en lite överasking, B&J glass och han överaskade mig med prinsses bakelse. MUms! JAG ÄLSKAR DIG <3 var riktigt sugen på det! Och så såg vi sveriges västa bilförare som blev gurkan som var ganska väntat. Hahah!
Vi såg även en dokementär om den där manen som hade stängt in han dotter och voldtagit henne i en skällare i österrike. HEMSKT!! Efter det så myste vi lite grann och sen somna vi båda direkt var så jävla övertrött och svammlade på en massa.



På fredagen vakna jag upp och låg och kolla på robin, Det vackraste jag har sett. Tillslut så vacknade han och vi låg och pratade lite och sen gick vi upp och åt en lång frukost sen blev det att steka i solen och dansade även lite ;) och hade de riktigvt trevligt :)
Sen så gjorde vi oss klara för att fara till haparanda och shoppa och så. Sen komm Pappa och Malin. Lägger upp bilder på vad jag köpte sen orkar inte knäppa på mig den hära gången ;) Kanske senare :)

Då blev vi klara till lite innan 4 och skulle fara hem och våran bil dog! Vi blev fast i Hapranda! OMG Och Malin var så sugen på max burgare så Jag, Robin och Malin. Sprang över vägen i haparanda och for till max. Och sen for vi till ikea och hade en trevlig och jävligt kul stund. Hahah!  Med alla pennor och de andra ;)
Efter det fick vi fara till haparandas branstation och då såg vi lets danse finalen dära. Haha.

Nå väl till slut kom vi oss iväg vid nyheterna;) Haha sen blev det att köra hem Robin och sen hem till mig och sova!:)

xoxo/julia*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0