Kul kväll igår!

När vi väl kom hem från Luleå så Byte man om och gjorde sig klar för att spela volly boll med en massa kul folk. Sen kom robin och hämtade mig och malin med caben. Och så åkte vi. När vi var där så kspelade vi och vissa var juh bättre än andra haha ;) Sen blev det mjukglass på fra och sen bara svammla på. Kring 10 så kom robins Mamma och pappa och hämtade oss
och vi såg Black water! OCH DEN SÖG! se den inte gott folk!

Den handlade om krokodiler och sånt. Ingen spänning och både jag och Robin skratta åt den! Det var mer en Komedi än en thiller. Jag som trodde det var en sckräk men blanda ihop den med dark water. Efter den såg vi slutet av copycat. 
Sen somnade jag i robin aramar! SÅÅ mysigt!

Hahah, och imorse har jag typ pratat med robin och sagt godmorgon fast jag typ sov haha!
Och alltsånt! xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0