"Glömde nyckeln så klart!" Men det blev underbart ändå.


Hey hey, Igår vaknade jag och Malin upp. Och vi riktigt slängde oss upp ur sängen för kom på att det var så mycket att fixa tills ikväll när jag och älsklingen skulle äta middag och mysa framför en film hos mig. Så fixade med rosen blad och städade halva huset och var riktigt stolt över mig själv. Sen satt jag på mig kläderna och stack till jobbet.

Där det gick riktigt bra tills våran chef ringde oss och sa att vi skulle sluta sälja svenska jordgubbarna. Och sälja tyska så då blev det att rensa och fixa så dom var fina till kunderna. så vi rensade bär i cirka 2 timmar och blev riktigt less. Sen när mamma ringde och fråga ifall jag hade nyckeln hem så blev jag ännu mer less. För så klart hade jag inte nyckel med mig.

Så då fick vi ändra planerna och jag skulle sova hos Robin istället. Men det blev skit bra de också. Robin lagade italiensk pasta. Och det var skit gott. Sen smälte vi choklad och doppade jordgubbar. och såg någon serie på teven som var riktigt bra. Så Kvällen blev riktigt lyckad ändå.





så här gott som det ser ut var det!

xoxo/julia*

xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0