Utmanad!

Blev utmanad av Henna och Annie

Regler:
· Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv.
· Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
· I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

Mina fakta/(o)vanor:
1. Jag älskar att shoppa.
2. Jag älskade att ha kort hår i början men nu börjar jag bli rikitigt less på det.
3. Jag är riktigt klantig och klumpig.
4. Jag hatar när människor är falska och tror att det är bäst att ha många vänner istället för några riktigt bra.  
5. Jag är en drama queen
6. Jag gillar mer att ha tunica än att ha jeans.
7. När jag får barn i framtiden om det blir en flicka vill jag att hon ska heta Dafne eller sandy.  
8. Min pojkvän är det vackraste jag har <3


Utmanar. Robin, Syster, HannaJenny , Evelina , kristoffer ,  och SaraM.

xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0