torsdag och jag kan inte vara säkrare

Hejhej, jag kan inte vara säkrare på mitt gymnasie val. var och besökte Nv och vi fick vara med på en kemi A och B lektion och en fysik B lektion :) skit trevligt! Diggade krister som lärare han verkade riktigt bra!:) Jag kan inte vara säkrare Nv är stället för mog och matten kommer nog gå bra :)

Imorgon har jag biologi prov! Och malin kommer snart så ska vi plugga skit mycket har pluggat en stunde efter skolan och sen har jag testat på något annat :) och har en liten bild på de :) Är inte jätte bra men blir juh bättre efter en stund hoppas jag och har beställt alla sminkborstar så det kommer bli lättare när jag har fått som :)

xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: Regina

bra val (y)

2009-01-15 @ 21:31:29
URL: http://rrregina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0