Söndag - ledarskola och ryggont

hejhej, Igår såg jag äntligen twilight! skit bra film jag och malin grät hela tiden! eller iallafall när det var sorligt. Men malin var inte sånn förut tror jag smittar av mig Mohaha 

Jap, det var ledarskola idag och jag vaknade kl 8.00 sen till ängla gården där alla var trötta och sen gudtjänst lunch film och slut. Ganska lungt idag och det var skönt måste jag säga det  ända som är dåligt är att min nacke gör så ont! för några dagar sen så kunnde jag inte kolla bakåt men nu kan jag kolla å höger men inte ått väntsre och de är dåligt!

Så jag vill verkligen ha massage just nu!

Som sagt en lung söndag. Snart ska jag äta middag och sen fara till malin en sväng och se vad hon har för sig .

xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en skön söndag med din vän.kram

2009-01-11 @ 15:18:55
Postat av: Mindy

Ha en skön söndag med din vän.kram

2009-01-11 @ 15:19:01
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

har inte hunnit se den men har läst alla böckerna ^^

2009-01-11 @ 15:39:28
Postat av: Sofia Werlin

tack för hjälpen :D

2009-01-11 @ 15:47:15
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: alexandra

oh har du äntligen sett twilight nu :D Du måste erkänna att den var bra?!!

Jag vill också ha massage nu :o

Ja visst är hon fin. Hennes hår<3 Vill ha det raka fina!



Vilka jobbiga lärare seriöst :o Ah, bra att det finns några du gillar då :D



Joo jag förstår dig! Känns inte som tiden räcker till helt enkelt :/

ja jag får hoppas det blir bra. känns bara så jobbigt att den man är ihop med vill att man ska ändra på sig :/

Får lite kass självkänsla utav det...



oh nice :D vad har du å din älskling gjort då?

Hoppas du får jobbet :)

Puss & Kram!

2009-01-11 @ 15:52:41
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0