Onsdag

Jippi äntligen god mat på skolan äntligen kort dag och äntligen har vi kommit igång med klass tröjorna.

Idag har jag varit och kolla på omvårdnas pogramet och jag tyckte att det verkade okej för dom som tycker om sånt men det är inte min grej det blir bara klarare för mig att mitt val är lätt det är NV NV NV NV
Det var min första tanke och jag håller mig till den. Annars har dagen varit slapp bild engelska religon med mera.

som sagt god mat. Yes, änligen var det något man kunde äta lite som vara negativ var att såsen smakade korvstråganof med thats life! Och något som också är grymt bra är att vi har kommit igång med tröjorna på riktigt nu. fast de som är dåligt är att ingen kommer överens vilken färg vi ska ha på texten vit eller en annan.

Efter skolan hade jag träning men som sagt jag är lite pluggis av mig men jag vill verkligen fixa ett MVG på provet som är på fredag och jag tror faktiskt att jag kommer göra det också :) tänkte lägga upp ett hjälp inlägg för er som vill lära er lute mera om kroppens singnal system

xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: michelle

jag gillar din blogg,supersöt :)<3

2009-01-14 @ 18:16:59
URL: http://michibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0