Dagens HUNK

Dagens hunk förklaring
Ja den här killen har man inte hört mycket av på länge men han har en sån skön röst och man vill verkligen bara höra en ny låt med han! Så det hoppas jag på något riktigt nytt!:) han är en britisk sångare som är född 5 maj 1981;) Han slog igenom år 1999. Och Han den absolut bästa låten med han är Walking Away Jag sjunger typ alltid den när jag har tråkigt! snacka om nåt som har satt sig i min skalle! lägger in låtet efter bilden så ni också kan njuta precis som jag gör nu !:)  och juste ! det är så klart Craig David


här är låten då

xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag har plöjt miljoner sidor på nätet (känns det som iaf)

i jakt på en snygg budget variant av Balmain orkester jackan :)

And guess what!?!

Jag har nu lyckats hitta två stycken! :D

Skulle behöva lite hjälp med vilken du tycker är snyggast,

för jag har sjukt svårt att bestämma mig!

2009-01-19 @ 00:50:04
URL: http://lastnightstrash.devote.se
Postat av: maddeh

ååh, han är så snyggggg :)

2009-01-19 @ 13:22:27
URL: http://maddiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0