Torsdagens Outfit.

Hejhej, Då var det torsdag och veckan har gått fort! Imorgon blir det att få se hur mycket vi hade på matten :) har iallafall klarat mig:) för det fråga jag idag. Men det var iallafall tur hat som sagt haft två lektioner sen lunch och sen föreläsning och Internet och vad som kan hända där. Föreläsaren var riktigt bra. Hade inte så där jobbig röst ni vet som man inte kan lyssna på länge. Och så klart Julia, Natalie och Emelie somnade för dom hade varit uppe hela natten. Haha!
Efter det for Jag, Malin, Emelie, Annie och Robin och fikade på lyktan:) Mums!

Idag känner jag att det kommer vara mycket blogg inlägg för jag ska nämligen inte göra något. För alla har spanska prov. Ska kolla igenom anteckningarna till NO provet på tisdag :) Annars inget. Så mycket blogg idag så hoppas ni är sugna på att läsa:)


Så här ser jag då ut idag!
Och så kör vi en dagens på det också :)

dagens kläder: Svarta tights från GinaTricot , rosa linne från HM, hög kjol med dragkedja  från Gina tricot vita strumpor från HM. Snö örhängen och ett halsband från ur och pen.
dagens smink : Foundation ,mascara, concealer, vit,silver och grå ögonskugga Lägger upp bild sen
dagens frisyr : Platt uppsatt med en svart stor klämma.
dagens låt :Basic Element  - Touch You Right Now
dagens saknad : Robin <3
dagens bästa : Fika med Emelie, Malin, Annie Och Robin.
dagens roligaste : När Emelie somnade !
dagens drog : Musik! <3
dagens köp :  nå godis innan föreläsningen och fika på lyktan :)
dagens godis : Choklad och jordgubbsklubba.
dagens finaste : Robin ofc! :)
dagens humör :Glad och pigg! :) 
dagens sämsta : Kallt!


xoxo/julia*


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhå, dagnes roligaste, alltid något! ;)

2009-02-19 @ 14:28:09
URL: http://emelienilss0n.devote.se
Postat av: Jobelle

Vilka snygga kläder var är dem köpta ??

Puss Jobelle

2009-02-20 @ 11:22:23
URL: http://www.jobelle.devote.se
Postat av: anonym

Mot för dina andra ''dagens outfit'' bilder så var den här väldigt fin! såg väldigt proffsig ut:) följer din blogg dagligen...

2009-02-21 @ 08:53:08
Postat av: Anonym

http://lovisaellen.devote.se/

2009-03-08 @ 14:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0