TACK TACK för presenterna

Nu tänkte jag passa på att tacka för alla fina presenter jag har fått! En Bh med matshande trosor, och ett par trosor som matshar till en anna bh jag har:) sen kommer det bilder på allt annat:)


Kort vackert halsband av min Älskling!<3



långt halsband som påminer mycket om det jag tappa bort fast den är lila också :) av Min älskling! TACK! och blev ju utbjuden på middag också <3




Snö örhängen av Frida, Sanne ,Sara och petra<3




Godis dofftande body butter så man vill äta upp mig av sara, sanne, petra och Frida<3




En halv timmes massage på huvärket av Frida, Sara, Sanne och Petra<3<3 TACK!!<3




Var bara tvungen att lägga upp kortet som jaag fick av sara, frida , petra och sanne :) tror det är frida som har gjort det skit fint var det iallafall :) <3 TACK!


 

Myspys Tea av Madelene, Henna och evelina <3



Make up book från vilaladiva av Madelene, Evelina och Henna Tack kommer komma till använding! <3<3



Blå ögonskugga från Hm av mina föreldrar TACK!



högklackade skor av mina föreldrar <3
Även en handväska men orkar inte knäppa den:)TACK! <3


Clip-ons set färg 613
Sist men inte minst fick jag löshår av Emelie P, Malin, Annie, Sabrina, Emelie N, Nathalie Och Sara M :)<3 Tack
 
Fick även pengar =)
tack tusen tack ! för alla presenter jag har fått! <3<3 Puspuss/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0