Så där ja!


Nu har jag gjort en ny bloggdesign, var bara tvungen den såg så konstig ut den förra.
Och jag tyckte den blev ganska söt, speciellt med snöflingorna så här till jul.


Igår så for jag till Robin och vi hade det riktigt trevligt.
Vi satt vid datan ett tag och sen så hade hans mamma gjort Lasange, och jag älskar verkligen lasange så det var super gott! :) Sen blev det att se robinsson och sen bara ligga och prata och svammla och lyssna på musik. 
Super kul lördag :) 
Sen pimpade vi min "nya" mobil också med lite ny musik bilder och sånt :) Haha! :)

Imorgon ska jag och robin fixa matilda inför hennes skolavslutning.
Ska hjälpa henne sätta i löshåret och så locka det eller något annat :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, är lite sugen på atty fara och gyma eller simma eller bara leka i snön.
Fan va kul alltså! Men något som e säkert är OTH och gossip ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Mari

Ett tips bara: att man ska se båda händerna på bilden, blir lite konstigt annars. Annars fin. =)

2009-12-20 @ 14:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0