Hemma från luleå

Igår så kom Robin till mig vi åt lövbiff med klyftpotatis och beasås. Det var riktigt gott sen kom Malin och Hanna också så då passade vi på att umgås och spela med andra ord. Tills vi var så less och typ tröga så vi inte orkade mera. Haha, sen for malin och hanna och det blev att gå och lägga sig tidigt för vi kom på att vi skulle till luleå idag :)

När vi väl kom fram till luleå så gick vi in i shopping och gjorde bort Gina vilket är det jobbigaste stället på mellandags rean. Och sen kunde vi ta de lungt och kolla i alla andra butiker.
Men kan inte påstå att jag tok shoppade på årets mellandags rea.. utan tvärt om slösade bort kring 400 kr på

Jag köpte den här tröjan/tunican,
Har ganska lång rygg så den var nästan för kort för att ha som tunica så den blir perfekt som en lodis tröja :)

En mysig grå kofta
hittade jag på rean:)



En stickad oversize tröja hittade jag också på rean :)
riktigt mysig och varmt :) alla dessa plagg var från GinaTricot



Och det hära festliga armbandet från HM :)



xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0