Underbar Fredag! Klar med bad, svenskan och Fysiken.

Seriöst, glad hela fredagen!

Dagen började med BAD och är jävlift stolt över att jag klarade av livräddningen och djupdykningen på engång. Sen blev det att lämna in Svenska grejen. skönt att får bort så mycket som möjligt!

Och sen har vi haft elvrådsmöte. Vi bestämde va tröjorna till årets hunk med mera skulle vara. Massa svammel blev ingen tyska pågrund av mötet. Efter lunchen hade jag det stora fysik provet! Det var 4 sidor med en massa frågor om vad kärnkraftvärket fungerar och om en massa annat. Drt var bara jag och Daniel som gjorde provet i våran klass. MVG barnen ;) 
Som sagt alla tyckte det var riktigt svårt. Men det var ändå inte så svårt och jag fick MVG på det. Vilket innebär att jag får MVG i alla no ämnen! :)

Detta hade inte hänt ufall jag inte hade pluggat med sanne, vilket innebär JAG ÄLSKAR DIG!<3

Nu är det helg!
åhh så skönt. Ikväll blir det väl att fara till Annie och ha massa tjej mys med Malin och Annie. Länge sedan!
Och kolla och tänka va man ska shoppa imorgon. Och försöka övertala malin att det kommer gå bra att ta hål i tungan.
Sen på morgonen drar vi till LULEÅ. Shoppar äter god lunch och håller malin i handen.

På kvällen blir det nog att umgås med älsklingen min! <3

Och söndagen blir träning. Och sen typ plugga matte. Och se alla braiga pogram.

Måndag MUCK FOTO!



xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: Eleanor

skullle vi sova hos någon på söndag, du jag och malin :D ?

2009-04-24 @ 14:08:16
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/
Postat av: Calle

Grattis till de bra betygen. Du gör din bror så stolt!

2009-04-27 @ 16:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0