HJÄLP HIstoria PROV imorgon!!

Ja rubriken säger det mesta kl 10.10 är jag död! Jag har prov i historia men kan det ganska bra:)
en massa att komma ihåg bara;) men  ett VG tror jag det blir men siktar mot MVG:)  Det är iallafall ett jobbigt ämne men men så är livet.

Jag har ju varit nu på det dära linjerna kollade in frisör och NV. Säger en snabb sak frisör är inte min grej;) Men NV  babe :) dit ska jag pratade även med britt idag jag var den sista av alla nior som snackade med henne:) Alltså den 110 de :) och var där i typ 10 min och vi kom överens att NV är rätt linje och att Jag ska bli naprapat!!! :)

Yesyes, idag var robin på skolan igen. gissa om jag var glad sen så kom han till mig efter skolan och vi åt pizza hemma hos mig och sen for vi till Furuhedsskolan. Roligt roligt men väldigt mycket folk.

AJa nu måste kag plugga vidare. Jo jippi vi har fotboll på idrotten imorgon kanske inte min favorit precis eller låt mig tänka efter neeeeej! Fan va surt det känns. Meen måste juh. fast alla i min idrott typ spelar eller har spelat fotboll..

JIpppppii!;) Glöm inte att jag har med kamran till skolan imorgon kanske blir du som har skolans outfit!;)
xoxo/J*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0