Whine Up

Hejsan alla där ute

Igår

Var jag först med Malin, Elle, Madde och

 Linnea vi var på stan och ja roade oss.

Senare så for jag hem byte om och for till stan igen.

 Då skulle jag och basket laget ut och äta middags buffé på vallhall.

Gotti gott gott .

Sen träffa jag och Madde Elle och linnea. Så svamla vi runt och så.

Sen träffa vi Pb, Malin och Annie.

Dom satt på en bänk tre st och Annie att och skrek.

lite roliga dom såg ut.


Idag

Vill jag börja med att säga grattis Pappa till 51 år.

Senare idag ska jag umgås med Elle, Malin och  Linnea.


Ni som är på lite party humör!

Glöm inte att ha me låten whine up på dans golvet

Och dansa av er!


Om vi inte ses ha de bäst !

/J*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild på dig syster yster.. ;-)

2008-07-19 @ 15:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0