Hear You Me

Hejsan alla där ute!

Torsdag

For jag och pappa till Luleå för att hämta kalle och Katja från flyget.

Sen på kvällen tog vi de lugnt snackade och åt sallad.


Fredag

Vaknade av att Wilma stod och hoppade på mig. Sen var de ut i solen

Umgås med familjen och så. For vi och badade en sväng.

Sen åt vi grillat och glass med jordgubbar. Sen bara umgås och prata.


Lördag

Fest dagen! Packa husvagnen och så bär de av till Finland.

Äntligen så träffa man Gabriella och Hampus! Jätte kul dag .

Började med att vi år lunch och se som blev serverat var Sik

Sen blev de mest att prata och basta och väntan på middagen och så.

Göra sig fin och sen äta buffé där allt från lax till sik till älg och ren.

Senare mot kvällen vart de kubb och bastu och svamla med alla.

Finsk karaoke och tips runda. Och en massa mer. Sen kväll vi la oss kring halv 4 då.


Söndagen

 Vaknade sent jag Gabriella och Hampus hade missat frukosten.

Sen for vi hem till Sverige igen. For en sväng till Malin. Sen åt vi.

Så härligt när hela familjen är samlad igen. Syrrans familj och min brors familj.

Sen gjorde jag mig klar for till Elle och sen for vi en sväng till Jocke och sen

drog vi på  stan träffa David, kul att träffas! Sen blev de att sticka hem.


Idag

Har jag inte gjort allt för mycket varit på promenad med syrran

och bror och Katja och lilla Nova.

Vi gick runt i Djupstjärn och sen så gick vi lite runt i skogen.

 Och så visade kalle och Jenny en jätte stor myrstack. Haha!


Ja ungefär så har mina dagar sett ut ett tag här i mitt liv.

Hoppas ni har de bra så hör jag av mig så fort jag kan.


Se upp Kalmar för här kommer jag

Yes, så är de jag far till kalmar på onsdag eller torsdag.

 Stannar där några dagar


/J*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0