Dag 15,

I veckan har jag faktiskt stått still när det gäller vikten, varken upp eller ner. Och det är sjukt bra med tanke på vad vi åt i lördags. Haha, de vart 5 rätters på bantahi, romantisk middag för 2 gånger 2. Vi hade dubbel date med Madde och Martin. Efter middagen så såg vi en bio, och jag säger då de. SISTA gången jag ser 3D. Blev riktigt besviken. Suddigt, och dålig kvalla. Ser heldre en bio med super bra kvalla istället för en med effekter. Den här "lång" helg har varit till för att andas ut och ta de lungt.


Nu vidare till några tråkigare nyheter. Igår så stressade jag igenom jobbet med klassen, som förövrigt gick som en dans på rosor. Hur som helst efter det så for jag så fort jag kunde hem till Henna. Där vi firade henne, De var väldigt trevligt. Men sen när alla skulle dra inser jag att jag måste ha glömt min mobil på bordet. Och när jag går dit igen är den borta, kul. MEN trodde att henna hittar den säkert under morgondagen så tänkte inte så mycket mer på de. Och nu visar det sig att den inte är hos Henna, och jag var ju endast hos Henna. Så de är så konstigt att den bara försvinner och blir avstängd när den hade hur mycket batteri som helst innan jag for till Henna.
Tråkigt när sådant händer.. Massor av saker som man måste tänka på just nu, medela jobbet om att jag har nytt nr, och alla andra jobb man har sökt. Viktiga sms som man får med mera. Ja ni kan juh tänka er hur de skulle kännas att bli av med eran telefon. Ens telefon är juh ens liv i stort sett.


Saknar dig! </3


Kommentarer
Postat av: Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-21 @ 09:06:48
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0