Den perfekta kroppen?


Skönhet hit och skönhet dit. Nu har jag suttit att kollat runt på en massa olika bilder, och insett att ifall jag någonsin ska få den "perfekta" kroppen kommer jag behöva ge allt på gymet och inom maten och det kommer ta tid. Egentligen är det väl va de flesta kvinnor vill ha. En fin plattmage, höfter, byst och fina lår. Skulle göra allt för att ha en sådan kropp, en "dröm kropp".

Dock lär jag nog aldrig uppnå liknande resultat..

Om jag skulle få bestämma, skulle jag vilja ha smalare midja, smalare och biffigare armar. Ja,hela paketet.
En vacker dag kanske?

Kommentarer
Postat av: Elin

Allt går om man verkligen vill :)

2012-02-28 @ 14:08:01
URL: http://wanttobegood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0