Tisdag, kort dag + körlektion.

Idag var det en kort dag, vi hade elevrådsmöte. Vilket gjorde att jag
missade Iv :( buhhbuhh.. ville gå på den :(
Sen hade vi bild. Är faktiskt ganska så nöjd med det jag åstakom under dagens bildlektion.
Vi skulle göra en bildficka där vi ska ha alla våra bild uppgifter i. Vi fick välja fritt vad det skulle vara på fickorna. Och jag valde att göra träd på min (utan löv).

Sen så for jag på körlektion. Var inte alls sugen på att köra. Det gick inte alls så bra, vi skulle parkera och även backa runt gatuhörn. Jag körde fort och ja vet inte vad som hände men jag rattade som en galning. Men  men...

Nu är iallafall debattarikeln klar för att en vän ska läsa den, så nu kan jag göra vad jag vill resten av kvällen :)

(En bild från LK )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0