Länge sen..

Hejhej! det är mycket som har hänt ! jag kan börja med att min helg inte började så bra! Min rosa mobil gick i två delar :( Så det var R.I.P och jag bröjade panik söka efter en mobil och tillslut hittade jag en som jag blev grymt intresserad av. Vilket var den jag även köpte av Sara p. En sony ericsson Vivaz. och jag är väldigt nöjd. Fredagen spenderade jag med Malin, Robin och Elle där vi var hos malin och svammla på och sedan blev det sängen.

Lördagen bestod av att gå ner på stan på vinterdagen och sedan fara och se Helena spela kval match i innebandy. Sedan blev det att fara till Madelene och umgås sedan hem för att sova så man var utvillad in för dubbelmatchen på söndagen.

Söndagens första match förlorade vi men andra vann vi och sen blev de en sväng till max. max efter match! är mottot vi följer ;) Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0