Fredagen den 4/6

alltså igår!
så följde jag, Malin och Madde med till fridas sjukgymnas.
och sedan for vi hem till malin och färgade mitt hår
TACK FRIDA OCH MALIN som gjorde det! :)
Sedan åt jag middag hos malin de var riktigt gott sedan bar det hem till mig
 där made fick testa min klänning som var förliten till mig o
ch den satt skit bra på henne så hon ska köpa den :)
Robin hade också vatten melon med så vi åt upp en hel
vattenmellon och de går fort på 6 pers :)

sen bar det av till Malin där vi hoppade stutsmatta och hade almänt roligt!
Sedan for vi till madde där vi åt lite godis och pratade om allt möjligt.
de slutade med att både jag och Robin blev trött så vi for hem
En helt lyckad kväll helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0