sol och varmt!

Powewalk till campingen med Madelene idag - Check!
När vi väl kom fram dit byte vi om och tog en snabb dusch och bada ett tag stekte och åt korv till lunch :)
Och unnade oss en glass för att de var fredag ;) När jag väl kom hem la jag mig i solstolen igen så skönt med sol! VILL att den aldrig ska försvinna! 

Juste jag var faktiskt ute och gick tre gånger igår! Räknade ihop och allt som allt skulle de bli 2 1/2 mil ;) idag gick vi dock lite kortare tror de blir en halv mil från mig till campingen eller något sånt ;)

 Just nu sitter jag och taggar inför PDOL imorgon, Känns som om att jag kommer hinna vakna slänga mig i duschen och sen fixa mig sätta på löshåret och lösfransarna och sen blir det att fara! Ni annar inte hur taggad jag är! Dock är jag inte super säker på vad jag ska bära, men mest troligt bar bent och en grå klänning med volanger och kavaj! :) MEN inget är säkert ännu!

BILD BOMB!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0