Onsdag

Jah.. idag har det helt enkelt inte varit min dag.. Min dag har bestått av att träffa många människor.. Jag vaknade upp med Robin och sen for jag till Malin där Sanne kom (innan hon far på sin tripp) sedan efter någon timme kom Hanna också så beslöt vi oss för att fara till Fridas hus och se film. Så de gjorde vi och filmen var väl helt OK men slutet var helt uselt..

Imorgon sa Hanna att vädret kommer suga :( så de kommer inte va roligt de men man ska inte alltid lita på hanna.. Nej Nej utan ställer klockan på 10 och går till fönstret för att se efter i stället! :) OM de regnar blir det att somna om. Man kanske även tar en trip till gymet imorgon var ett tag sedan! Men nu ska jag försöka läsa lite i en bok. Får se om jag lyckas


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hade rätt ;)

2010-07-22 @ 12:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0