Året 2009

´




 

Jag och malin började bleka upp mitt hår från mörkbrunt till blondt.
Jag och Frida kom varandra närmare.
Nathalie fyllde år och jag o malin bussade lite med annie och stoppa paprika i nattis sallad ;)
Jag och robin for till luleå och shoppade sen bjöd han mig på en romantiskmiddag för två på bonthai som en tidig födelsedags present sen for vi och såg när Luleåbasket spelade.
Jag klippte även lugg igen som jag verkligen trivs i.





 

Jag började sy på en jeans väst som skulle bli riktigt snygg, men gjorde aldrig klart den.
Jag började läsa Lillalies blogg och började lägga märke till henne på skolan.
Jag fyllde 16 år och hade " sweet sixteen " på brandsationen Och jag fick mitt löshår av en massa vänner.  Jag och madde for till Luleå och såg Luelåbasket spela och shoppade presenter till allahjärtans dag.
Firade allahjärtans dag med robin då vi mysite och gav små presenter och jag fick värdens underbaraste cd-skiva som jag älskar!
Såg filmen bolt och blev stört förälskad! :)
Jag och sanne hade en mysigkväll och såg melodifestivalen och gjorde egna toste, Det var även då jag och sanne började komma varandra riktigt nära :)







Robin var med om en skoterolycka och jag tror aldrig att jag har varit så rädd i hela mitt liv.  När jag fick ett sms där det stod " Är på akuten har skadat ryggen" Förstod jag att de kan ha gått riktigt illa. Och grätt en massa för fick inte tag i han. När jag väl fick tag i han så var det ingen besöktid och jag fick inte träffa han.. Vilket gjorde mig ännu mer ledsen. Dagen därpå fick han åka till sundebyn och jag fick äntligen träffa han. så bodde hos min syster i en dag coh sen tog jag bussen till sunderbyn igen. Efter några dagar så kom han hem och försöka klara sig på egen hand med kryckor och stökorset Och med lite hjälp av mig då och då.  

Spelade Lilla Vm och fick ett stort blåmärke på kinden. På grund av att en tjej fällde mig så jag fällde en tjej så hon lande med sitt knä i mitt ansikte haha ;)
Jag lagade mina första vårrullar och de blev lite välförstora.
Jag åkte lågskidor för föstagången på 5 år.
En tjej trodde jag var ett emo! 
Rökte vattenpipa
förföstagången hos sanne


Han försökte gömma stödkorsteten alltid men fick en bild på den..







Mitt hår blev missfärgat och blev gröna slingor i mitt hår. Sen blev det sliver och då tog jag en hår färg färga de så blev jag mer "nartuligblond "
Dansade förfult på PÅSK dansen med min sötnos.
Fick veta att jag har dålig syn och skaffar glasögon.
Tappar kontakten
med Sara
Är på skoterkrossen med älsklingen
Malin fyller 16 år!
Alla nior tar muckfoto
våran klass uppträder med let it be och Jag sjunger förfösta gången för publik på rock konserten..

 

 

 

 

 

Fick mitt första sommar jobb som jordgubbsförsäljare utanför Coop.
Jag åt årets första mjukglass 
Madde
fyllde 16 år
Alexander rybak utklassar och  vinner eurovision.
Jag åker med 93 och 94orna ner till Göteborg för fösta gången i mitt liv och spelar i göteborgsbasketfestival.
Vi for till liseberg och där sprang jag in i en kedja så jag fick ett blåmärke över hela benen.  
Var på basket dico i göteborg med Katta och sanne.
Malin Klippte lugg på mig igen.
Började jobba på solbrännan..










Badade badtunna
hos sanne
Fick ihop 270 p och var riktigt nöjd.
Var och grillade och röktevattenpipa med Hanna, sanne, victor och Johannes :)
9orna hade sin avslutnings middag och hade en ruggmåling på ryggen som robin hade ritat :)
Skolavslutningen och jag blir utnämd som årets dramqween trodde faktiskt att det skulle bli sara andresson men men de blev juh jag ;)
På studentdagen så firade vi våran avslutning med Parttyy!
Började känna mina egna pengar
Jag och robin myste och doppade jordgubbar i choklad.
Tog första doppet
Stekte hela dagarna hos robin.
Party på Kalixdagarna







Jag och robin firar 1årsdag hemma hos han och så hyrde vi två filmer låt den rätta komma in som var konstig och partrik 1,5 som var riktigt bra. Och så åt vi lassange och gav varandra presenterna. Jag fick ett tomas sabo armband som jag nästan aldrig tar av mig nu:) och ett par björnborg trosor som är riktigt sköna och favorit tidningen elle.  Sen myste vi och kollade ut mot havet och höll om varandra.

Jag letar efter en ny bikini, men hittar ingen som jag vill ha
Min bror kommer hem med hans flickvän och mamma fyller år.
Jag, robin, hanna och danne går på dubbeldate, först kina och sen bio.
Robin far till stockholm.
När han kommer hem hinner
vi vara med varandra en dag sen far jag till Göteborg med malin i 10 dagar.
När jag kommer hem är Luleå kalaset somm gäller och inge party det här året, Jag och robin går och äter mogolian buffe på exotic och ser på rixfm festivalen tsm.






 



 







Steketde på frevis hela dagarna. Var ensam hemma i en vecka så bodde med robin konstant i en vecka vilket var underbart. :) Hade saft krig med robin ute i solskenet.
Startade en till blogg med robin som det inte gick så bra för så jag och robin la ner den.
Fick en sticka i foten som for så långt in så jag var tvungen att fara till akuten så en läkere fick skära upp foten på mig.
Träffade robin mormor för fösta gången.
Badade med robin och matilda och hade riktigt kul.
Började läsa böker.
Målade robins stuga med robin! :)
Valborg var det ett riktigt stort party! Skolan börjar

For till abisko med Nv 1 och 2 och TE 1 och 2 :) Lärde känna min nya klass bättre och bättre. Föjde idol, och såg varje avsnitt. bokade biljetter till Lars winnebäck.  Annie fyllde 16 år Mycket skola!



tappade greppet om bloggen och blev spelberonede och facebook beronede..
Evelina fyllde år och Halloween festen var kul.
Något hände.. och vi fixade de ändå.
Jobbigt med skolan då..
Var i luleå och shoppade med malin och Robin.


Basketen var i fullgång och jag hade börjat spela med damernna. Dock var det inte bra stämmning i laget först.Senare under månaden blev det bara bättre och bättre.
Har aldrig gjort så här mycket i arbete i svenska under alla mina år på manhemskolan.
Tog svininfulensa vacinet
Sabrina
fyllde år
köpte ny parkas och var och såg lars winnerbäck

Robin fyllde 16 år och jag gav han en fin adidas bag som jag verkligen gillade :)
shoppade julklappar i luleå med madde, hanna och Malin.
färgade håret så de blev narturligt blond, men färgen for ur :(
Fixade Robins kusin till julavslutningen med hjälp av robin :)
Skolavslutning och lovet började syster och hennes familj kom. Julafton blev en bra kväll och jag slapp vara jultomte.
Min mobil gick sönder,
så jag fick ta pappas gammla mobil.
Mellandags rean kom och jag hittade bara tre plagg på rean.
Nyårsafton blev inte som planerat men de var ändå en bra kväll! :)

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0