17årsfest fasten jag är 16 ännu ;)

Känns lite fult att ha haft min 17årsfest innan jag har fyllt men de var ända helgen jag kunde ha haft den så ;)

Igår så hade jag middag och jag bjöd på pizza, man fick välja bland kebab , kyckling eller vesuvio och jag smakade lite av varje :) Sen rullade bara kvällen på och jag hade de riktigt trevlig. Sen for vi vidare och träffa massa folk och dansa ett tag tills vi var tvungna att fara hem. Men kul var de då :) Jag och robin var väl hemma lite över 1 och då låg vi och pratade typ i en timme tills vi somnade :)Riktigt mysigt:)
Och vi vaknade kring 10 och låg och prata om allt möjligt i en halvtimme och sen åt vi frukost och sen skulle han hem :)

Tänkte visa vad jag fick för fint av sötnosarna mina! :)


De här fick jag av
Malin annie Sabrina Madde sanne hanna frida och eve.
Tack <3


Färgning av mitt hår + löshår till naturligt blond. Har tid onsdagen 3/2 kl 12.00 På frisörskolan hos fransson.
Tjejerna betalar ;)


Ett fint par örhängen :)


En rosa/Guldig ögonskugga från vila la diva :)


En tomas sabo belok som föreställer en klacke sko :)

De hära fick jag av Melle och Helnena :)
Tack <3

Ett jätte sött kort och i kortet fanns de ...


som kommer användas kan jag lova ;)


Ett fint armband från snö :)

De här fick jag av Jenny , Linnea och Jocke :)
Tack <3 


 Body skrubb och body butter från home spa:)

 
Läpglans från Vila la Diva

Och något mera ;) Tack så mycket för alla presenter jag har fått äns så länge 
väntar ännu på Robins och Mina familjs presenter :) 
Pusspuss/julia*
  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0