Godmorgon godmorgon


Igår umgicks jag och robin med Jenny. Vi spelade lite yatzy och såg man in black på vhs och åt popcorn.
Var riktigt mysigt och trevligt, var så länge sedan man såg på vhs kändes som om man var tillbacka i de gammla tiderna :)

Robin for för ett tag sedan till sporthallen och nu sitter jag och kollar runt på olika bloggar och olika sidor för att få ideer :) Men de går inte så bra när jag har så ont i ryggen som jag verkligen har. unnar mig en kopp choklad medans jag försöker få tag i Alexander :)

Och jag känner även att min förkyllning börjar ge sig och de tyckte robin också.

Och juste måste bara berätta va söt robin var innan han skulle fara bädda han ner mig med nallen pubis och pingu och stoppa om mig och  gjorde de mörkt i mitt rum och pussa mig hejdå.
Hur gullit var inte de?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0