Gårdagen spenderades hos Robin :)

Igår så bjöd robin och hans föreldrar mig, Malin och Hanna på middag. De var riktigt gott med grillad kyckling, halomi, svamp och massa mer. Vi spelade även den försvunna diamanten och buzz. Och senare på kvällen såg vi en skräkfilm och åt efterätt :)

Efter Malin och Hanna hade farit gick jag och robin ut i bodan för att sova, Och tror jag aldrig har sovit så gott som inatt.  värmen, mysfaktorn, mörkret och ja allt var perfekt! :) Så jag och robin vaknade upp utvilade klockan halv 9. Och sedan satt vi oss en stund och sola efter vi hade ätit frukost.

Så här såg jag ut igår! :)


Grå tröja Ginatricot (ny)
Örhängen Ginatricot
Vitt linne Ginatricot
Thigts  HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0