Torsdag 26/3 + outfit

Hej hej, Idag fick vi se Tyska provet. Tur att det finns omprov, Gick rent sagt åt helvete. Men men nästa prov ska jag ha VG på jag lovar! Plus så har vi en uppstats vi ska skriva på tyska Hoppas det kommer gå bra. Det brukar vara ganska lätt att skriva uppsatser för mig.  Bara det att jag inte har kommit på vad jag ska skriva om än. Men men..  Nästa tisdag har jag då Omprov. Tänkte göra bort det inna påsk. Och börja om på nytt igen.

Som ni vet är min blogg sida helt fuckt up. Nån som är riktigt gullig får kolla till va fan som hände? För jag byte juh bara musik som jag brukar göra? Så vi får väl se vad som händer? Men för tillfället får ni klara er. Och om det är irriterande är det bara att dra ihop rutan. Det har jag gjort. Hahah!

Malin
är sjuk så blir ingen stan för mig ikväll utan jag drar till min älskling ikväll och sover över där och ser sveriges värsta bilförare tror jag;) Alltid lika mysigt att sova med min älskade Robin! <3 Alltid kul att umgås.

För er som har missat jag har nu facebook så lägg till mig där ;) Haha!

Tänkte lägga upp en outfit också :)

har en sak som är köpt på mig idag. och det är mina tights. Tunican har jag sytt. Bältet är min mammas gamla och Sjalen är en riktig palestinasjal som min mamma fick av mormor när hon var lika gammal som mig.
xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: Sanna

Har en likadan sjal som jag fått av mamma! :D

2009-03-26 @ 19:06:20
URL: http://sannahaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0