Ojoj längdskidor och solsken!

Måste bara säga att det var grymt länge sedan jag stod på skidor och idag fattade jag inte ens hur man spände dom men jag och jenny fattade tillslut. Så då bar det av till meträsk. Och jag ramlade bara en gång! Hahah!  fattar ni en gång, det tyckte jag va riktigt bar för att vara mig. När vi kom fram så träffade vi Jocke och Samuel och hans flickvän och även nån till jag inte kunde namnet på.Trevligt med att grilla och sitta i solane och snacka och så.. Tog tyvärr ingen bild. Men den här får duga!  Sen liftade vi hem med samuel och dom och så var det bara att hoppa i duschen. Sköönt!

Efter duschen blev det en god middag med kycklingsallad och macka. Mums.
Blir inget gym för mig idag. För jag ska på bio med Min älskling , Annie, Emelie och Nattis :) Klockan 8. Efter det far jag och sover hos älsklingen och har en mysig natt med han! :) <3 Och även morgon och dag! :) Får se ifall jag bloggar något ifrån robin.

Mycket man har hunnit den hära helgen och imorgon är jag ledig. SKÖNT!
Mina hem uppgiffter var ju lätta. Jag skulle plugga:

Idrott, och det har jag ju gjort när jag har varit och skidra.
Musik, och jag sjöng i duschen
Engelska, Söng ju i duschen ;) Haha. Ne men är typ klar med engelskan ;)

Gör en lista ifall ni är sugna ;) Snart xoxo!julia*







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0