En lista igen ;)

Lovar du att vara ärlig? Jaah
Du heter: Julia
Smeknamn: Jullan/Lillan
Låt som när du är ledsen sörjer till? apologize
Beroende av: Vänner, Robin, Lära mig mera om allt möjligt som handlar om NO, Kläder, Musik och Sol. 
Vem behöver du mest just nu? Behöver och behöver men vill ha robin här!<3
Vad tror folk om dig? Jaah, att jag är dryg.
Stämmer det? Neej, bara ifalll personen är dryg först :S
Vad får du oftast komplimanger för? Kläder, och för betyg och sånt. 
Vad säger du för att imponera på någon? Jag har en stor björn på min gård xD
Hur imponerar man på dig? Ifall man också har en björn på sin gård xD
Brukar du skratta för dig själv?  Joo, det händer väl lite då och då.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Okeej , ska vi fråga någon mer<3 av sanne 
Var bor du? Kalix
Trivs du där? Ibland och ibland inte.
Äger du några converse? Nej men vill ha vita.
Vad har du för mobil operatör? Telia
Är du allergisk i mot något? Ja, nötter ;)
Nästa mål i ditt liv? Fixa NV ;) 
Hur svarar du i mobilen: halllåå ;)
Vem ringde du senast? Min mamma 
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Okej, jag kommer.
Antal timmar sömn inatt: 8 och en halv.
Brukar du komma i tid: Ibland:)
När mår du bra: När jag umgås med min pojkvän, spelar basket och jag är glad.
När blev du fotad senast: idaag
Hur känner du dig nu: pigg och lite hungrig
Vanligaste färg på dina kläder: rosa, svart  
Vad tycker du om fötter: inget.
Vad saknar du: Inget typ ;)
Hade du en bra kväll igår: Jodå
Favorit dryck på morgonen: vatten och sån där god dricka sanne alltid ger mig:)
Rakar du benen: Jaa
Är du blyg? Ibland
Sysslar du med någon idrott: Jaap, Basket
Vill du hellre ha mail än brev: Brev :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!
Har du spytt offentligt: Joo.. ursch 
Är du nöjd med ditt liv: Ja
Är du bortskämd: Inte vad jag tycker..
Vad gör du i morgon: Kanske haparanda köper klädder.
Vad är det värsta du vet? Falska människor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? en vanlig vecka typ 100? om man shoppar blir de juh mera.
Vad behöver du just nu? Kläder.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? vet inte.. 
Vad längtar du till? Sommaren :)
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja :)
Vad använder du för shampoo? Olika
En speciell dag du minns: Många underbara dagar mellan mig och Robin!<3 
Hur gammal är du: 16år
Tycker du om någon just nu: Ja, Robin!<3
Om fem månader:  då är det party!
Du samlar på: minnen
Gröna eller röda äppeln: båda men gröna  
Gillar du golf: Så dära har ju grönt kort
Vilken tid gick du upp idag: 07.50
Har du strumpor på dig nu: Jaap, röda
Vad ska du göra ikväll: Se sveriges värsta bilförare med älsklingen och sova där och ta med en överaskining.. 
Är det okej att gråta: Jaah
När grät du senast: för en månad sen.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: KLÄDER!
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Neh  
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 9-10-11 tiden men förr var det 13.14. men efter jag blev tsm med robin har jag blivit morgon människa.
Har du piercing: Nej, men har vellat ha.
Vill du gifta dig: Jaah:)
Är du bra på att laga mat: Ja, alltid lyx måltider när julia och malin är på gång 
Gillar du att dansa: Älskar!
Är du flygrädd: Neeh
Hur vig är du: Ojoj är ganska stell men ska bli vigare;)
Vad dricker du helst när du är törstig: Helst en glascola med is.  
Vilken är din favoritglass: Ben & Jerrys Brownie!
Tycker du om sushi: gött!
Vad äter du helst när du ser på film: popcorn
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls och Morgon, är som pigg både och,
Vilken ögonfärg har du: blå grå grön gul ;)
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jaah..
Biter du på naglarna: neeh
Hur ofta tränar/motionerar du: träning 3 gånger i veckan och idrott 2 gånger i veckan plus gym. Och jennys små äventyr.
Senaste låt du hörde: women lika a man
Vad gör du på helgerna:  umgås med pojkvän, vänner och basket!

xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0