Lördag

Hejheej idag är det lördag och min älskling är sjuk. Hoppas du blir bättre snart saknar dig så mycket<3
Idag är det så att det är match i furuhedshalen mot övertrorne kl 15.00 KUL! så nu håller jag påatt ladda upp för matchen! Kul kommer det att bli!

Och jag fick höra av sanne igår att vi är direkt med i LIlla VM ! :) och behöver inte kvala som antnäs och höken och gladan :) Fy fan va kul! Då ska vi ge allt vi har och kämpa! Ser verkligen fram emot det!


Och igår blev det klart! Jag har beställt klippning! På hår och naglar Skit mysigt! Har tid på tisdag kl 12 :) FAn va kul, det är alltid så skönt att sklippa håret :) det var ett tag sen nu :) men har aldrig klippt mig där men det sägs vara riktigt bra!

xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0