Tisdagen avklarad.

Hejhej, idag börja dagen med SO kul! sen flöt dagen på hade ingen tyska och hade tid att plugga på provet. BRA! efter allt började jag bli smått orolig för provet. OM man fick G på det här provet fick man G i slutbetyg även fast man har haft MVG. så det sög. men tror det blev ett VG det kändes som att jag kunde allt ändå får veta imorgon. Nervös! 

Just nu är jag riktigt avis på Robin som gick och la sig för en timma sen. Jag har haft träning till 10 så nu har jag duschat och borstat tänderna och ska krypa ner under täcket. LUGN DAG!

Imorgon, Kort dag skönt. Börjar med matte och sen blir det väl typ so och sen bild någon gång där med :) Nice säger jag bara :) sen läsning och sen sluta. Då ska jag hem.. Ta det lung förbereda mig för att fara på Träning bli fotad. och träna.
Sen blir det väl att börja på Novellen som ska in till fredag. Alltså mycket att göra. Har knappt några idéer men något kommer det väl fram sen.



Har även inte knäppt någon bild men har ätit semlor, för att upplysa 2 st :) Det var gott!
Nu ska jag så och krama kudden min! :) Pusspuss/Julia*

Kommentarer
Postat av: elin

hörru julia, länge sen man fått se någon "dagens hunk/babe" ? :)

2009-02-24 @ 23:15:38
URL: http://elinstenudd.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0