Svar till Lillalies Fråga!

Genom att hon inte hade skrivit något inlägg så hoppas vi på att hon ser det här iallafall :)

om Inlägget In köpt Idag!:

Jag har också den där röd vita masccaran nu men har tänkt att kanske köpa den där är den bättre eller sämre än den röd vita ?? Kram


Julias Svar
Hejhej, Nå jag gillar båda mascarorna. den vit röda är riktigt bra för det tar 3 sek att ta bort den och bara med varmt vatten! och det är faktiskt sant. Helt ortoligt men den blev ganska lätt torr och var ganska läskig för själva mascaran var som gummi. Och det var skumt.

Men den här gula går också lättbort! inte lika lätt men det funkar även är det mer i den än den vit röda. Den gula ger volym och klumpar sig inte alls lika lätt ! Men jag älskar att pröva nya saker. Och jag den gula är rikttig bra.

Men ett hett tips är ifall du har kvar ifrån den vita på den vit röda och använda det och sen använda den gula på det. 
Hoppas du har fått ditt svar Pusspuss/julia*

Kommentarer
Postat av: I Love Travel

Jo visst är det så! :)



Ha en trevlig helg!

2009-02-14 @ 13:19:45
URL: http://ilovetravel.blogg.se/
Postat av: Lillalie

Tack för svaret :) Vadå att jag inte har skrivit nå inlägg på in blogg eller ?? Isåfall är det fel adress lillalie.devote.se



Vet du att vi går ju på samma skola ?? :) Kram PS: Jag har köpt den mascaran nu och den är riktigt bra jag tycker nästan att den är bättre än den röd vita :)

2009-02-14 @ 18:57:39
URL: http://lillalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0