Onsdag Och en NY dag!

Hejhej, Idag är det en ny dag. Och hade diagnos men det gick väl inte gick inte så bra. Men men har prov nästa vecka och då jävlar blir det att göra prov. Hoppas det kommer gå bra. Men det tror jag nog att det gör ska plugga matte på söndag och kanske även lite på torsdag. Jaah, annars idag så har vi inte gjort så mycket bara varit som vi är ganska bra på.

Sen efter skolan blev det stan och bara ta det lungt där vi skämde ut oss lite i bibloteket men efter ett tag fick vi skjus hem och så såg Jag och Älsklingen på Bolt! Många glada och många hysteriska skratt blev det kan jag säga. Hahah! Jag älskar verkligen teknade filmer när dom är bra gjort! Då är det bland det bästa som finns! Men den här filmen kände jag igen mig sååå mycket i hamstern. Inte i utsendet men i personligheten. Och malin som KatN' Haha ;) Och även Robin som självaste Bolt. Hahah! Roligt var det! Och sen for Älsklingen hem. Efter nån puss och så blev det att göra sig klar för att fara till kyrkan.

Det var nån träff som alla som kanske ska arbeta som konffa ledare skulle på och även dom som ska ta Sommar Konffan! KUL vi hade ett fake dop och en massa annat. Men men det gick fort och hann se Top model finalen. Men visste redan att hon skulle vinna men men! KUL i allafall. Och nu snackar jag med Älskingen i Tel han har varit duktig och kört traktor idah.


Och när vi snckar tarktorer ! Så vet jag inte av någon anledning är jag rädd för traktorer och idag hjälpte det inte mig nå för en tarktor skrämde livet av mig och malin när vi skulle gå till skolan! HEMSKT VARE!

Tänkte även passa på att tack för Viktors Hälsning. Genom att jag har försökt ringa skicka sms och vara inne på msn. Men inget svar och vet att han läser min blogg så TACK!   =)
xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: annie

tack :) ska försöka bli frisk. ha det bra :)

2009-02-12 @ 15:20:28
URL: http://anniesavinen.blogg.se/
Postat av: I Love Travel

Vad tråkigt att nya Top Model inte är med Tyra. Man vill ju inte kolla längre.



Kika in på I Love Travel för reseinspiration.

Ha det bra!

2009-02-12 @ 18:58:07
URL: http://ilovetravel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0