gårdagen var riktigt kul!

Hejhej, igår var det en riktigt skön dag och kväll.
När jag och robin hade kommit till mig lyssnade vi på musik och och läste min nya tidning som han köpte till mig!
 Tack älskling! :) Sen for vi ner på stan och köpte godis, Mums. Men nu blir det inte någe mer godis. Varken för mig eller robin. eller okej, den här vecken som kommer så kommer vi nog äta för min älskade kusin kommer. Och han är ett riktigt godis monster.
Aja nmär vihade kommit från stan så duscha jag av mig, och sen kom jenny så fixade jag hennes och linneas frisyrer till deras partykväll. KUL!
Sen lagade min älskling mat! det blev skit gott ska jag säga!
sen blev det att bara sitta och prata och se film och sånt. Sen for vi ut en sväng och sen blev det sängen för våran del.



xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0