Torsdag!

Hejhej, har varit off idag!

Har nämligen prov imorgon i atom fysik. Jobbigt! Men det är väl ändå bara jag och Danne som ska göra det för resten av våran klass ska skolka. För utom Robin han har ledigt!
Men kan det ändå hyfsat bra. Uti alfa, beta och gamma strålning och kärnvärk och atombomber och fusion fission :)
Så borde minst få ett VG. Men sattsar juh alltid för ett MVG.

Nationellt idag då. Nja det gick väl bra. Kanske inte MVG nivå men G+ VG typ. Kändes det iallafall men imorgon får vi juh veta ifall det gick bra på B1 delen. Och den var grymt lätt. Men B2 gjorde jag ett ganska stort fel på. Men men thats life!

Som sagt Malin följde med mig hem efter skolan idag, Vi fikade och Gryllade och försökte små plugga och sen fastnade vi vid daton och kollade kläder. För vi ska juh till Luleå på Lördag. Hur som helst upptäckte jag att jag hade glömt mina andra anteckningar i skåpet. Så jag for till Sanne och pluggade med henne och det gick riktigt bra ändå. Sen fastnade vi framför tv.



undra hur det gick för malin att plugga? Ska nog skicka ett mess och kolla!
BTW, Godnatt! /julia*


Löshåret och min gammla färg på håret! LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0