Måndag, sista dagen på lovet! och SOL!

Hejhej, nu har jag varit ute och stekt! och lekt med nova och wilma. vi har då åkt bob och en massa annat. även gjort en snö soffa som jag har legat i hela dagen. SKÖNT! 

Idag ska jag äta vofflor och sen ska jag ha lite aniskmask och bara mysa med familjen. Till kl 20.00 då jag ska på bio med älsklingen och se fast and furious. Alla säger att den e skit bra så man måste juh kolla om den är lika bra som alla säger att den är!  Jag gillade alla dom andra tre filmerna så det kommer nog vara riktigt bra. Robin ska även spva här senare. Mysigt.

Och imorgon blir det skola, kul att träffa sanne igen och alla andra som man inte har sett under lovet. Men nu ska jag busa med Wilma och nova så får höra av mig en annan gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0