Hej måndag! VG!

Idag så har jag varit tyst och väldigt trött.. Ska bli änding på det. när jag blir piggare! :)
På skolan, har det varit en massa drama men hördes ändå inte så mycket efter det bara några som försökte ryma från skolan :S Ähh, sen har väl dagen gått vidare.

Efter skolan for jag malin annie emelie och robin ner på stan. har börjat bli som en vana att man går ner på stan efter skolan. Vet inte hur det blir imorgon. Men robin ska iallafall hem till mig. Vi slutar juh skit tidigt kl 12 och så :)

Fick Vg i geografin vilken jag är riktigt nöjd med :D Love it!
På fredag har vi prov i atomfysik.

sista ämnet som vi får betyg i innom NO :)
så mina betyg i no är :)

Kemi : MVG
Teknik : MVG
Biologi : MVG
Fysik : ? Haha? blir det fyra mvg igen ?

Det får vi väl se :)  

Kommentarer
Postat av: Ida Hasselqvist

SV: härligt! har du gjort i helgen då? Kram

2009-04-20 @ 21:17:57
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, sen är det inte så jäkla svårt att få mvg i alla no-ämnen i grundskolan heller :P vänta bara till gymnasiet.

2009-04-22 @ 20:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0