Glad påsk!


Igår fick jag ett påskägg av min älskling! Fy fan va gullig han är kännde mig lite dum att jag inte gav han något men han kommer få nån överasking här framåt :) Haha!

Som sagt skotercross igår, Kulkul, Mycket spring och även lite godis ätande. Smakde en sån där sur annanas godisrem, Smakade precis som en Annans cider.
På skotercrossen träffa man en hel det folk 
Skit trevligt att snacka med er en liten stund, Men mest trevligt var att min älskade Robin höll mig sällskap hela kvällen. Och Kan lova att det blev en hel del med skratt. Speciellt i bilen till Robin! Hahaha

Sen
åt vi någon macka och kollade lite på tv och bara myste och svammlade på som vi alltid gör. Sen somnade vi tillslut :) Vacknde upp idag långfedagen, åt mysig frukost med robin och hans föreldrar, Även svammlade på med robin. Sen skjusade dom hem mig och nu är dom väl på väg till Haparanda.

Känner att det här kommer va en bra dag för bloggande, så det blir mycket inlägg och mycket att läsa. Lägger upp nå coola påskbilder :) Som är söta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0