En underbar blogg dag eller vad säger ni?

Idag väckte min sötnos mig genom att ringa mig så jag har pratat med han i typ 1 timma och 40 min. sen bestämde jag mig att kliva upp från den så kallade varam sängen genom att resten av mitt rum var iskallt och då menar jag verkligen iskallt. Mamma hade stängt av elementet igår och inte tänkte jga nå mer på det förutom när det var iskallt inatt! DET var hemskt!

Snart blir det dags för att äta lite och sen vet jag inte va som händer ikväll, Mina föreldrara far nu till kukasjärvi och jag blir ensam hemma ett bra tag. I några timmar. Så jag funderar på att höra ifall malin vill komma och äta middag här senare.
Om jag inte tänker fel så skulle det nog vara party med jocke. Men jag ska inte. Så hoppas du får en trevlig kväll!

Udag känner jag verkligen för att blogga, Blir nog min outfit fördagen och Lite flumbilder även dagens babe och Dagens Hunk. Även kanske ett mode inlägg om jag är riktigt på hugget. Det låter väl helt okey`??



xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0